Ако на лъжата бяха къси краката, Мая щеше да ходи по задник! Пак я изловиха!

мая манолова

Текст на вестник „Труд“

Така наречената “гражданска кандидатка” Мая Манолова обяви по време на дебата по Нова телевизия, че провежда кампания без билбордове и без плакати.

Оказа се, че е излъгала безогледно, тъй като към момента кюстендилката има десет билборда из София. Проверка на “Труд” установи, че за наетите от “Метрополис груп” АД бордове за две седмици таксата е по 300 евро на борд. “Труд” попита “Метрополис Груп” АД, кой е платил десетте билборда на Манолова и от фирмата обещаха да проверят, но до редакционното приключване на броя не отговориха.

Манолова ползва и два калкана на блок да се рекламира. Тарифата е 400 евро на месец. От следващата седмица кюстендилката щяла да удвои рекламата си по билбордове. От централата на БСП на “Позитано” 20 съобщиха, че не плащат тази реклама. Същият отговор получихме и от столичната червена организация. Шефът на ДБГ Димитър Делчев също не се сети за подобен разход на партията му.

Манолова няма регистрирани договори с посочен предмет билбордове, показва справка в Единния регистър по Изборния кодекс на Сметната палата. Инициативният комитет за издигането й е наел “Алианс принт” ЕООД за печат на плакати и картички, “Пропаганда Прадъкшънс” ООД за изработка на 3D mapping и “РС 1” ЕООД за рекламни материали.

Манолова е регистрирала 66 дарения от общо над 42 хил. лв. Една трета от тях са точно по 950 лв., още толкова са около тази сума.
Отделно самата кандидатка е декларирала, че финансира кампанията си с 15 000 лв. свои пари с произход кредити от банки. Веска Волева от нейния комитет е дала 9 500 лв., като липсва декларация за произход на средствата.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ