КЕВР пита „Топлофикация“ защо 100-хиляден град е на студено цяла зима
Във връзка с медийни публикации за нарушено топлоподаване към клиентите на „Топлофикация – Перник“ АД, председателят на КЕВР изиска от ръководството на дружеството в срок до 20.01.2021 г. да представи в Комисията информация за периода от 11.01.2021 г. досега, съобщиха от комисията.
– Обяснение за причините, предизвикали нарушено топлоподаване за посочения период;
– Информация за броя на засегнатите клиенти и броя на абонатните станции с нарушено топлоснабдяване за разглеждания период – за всяка авария поотделно
– Информация за предприети и продължаващи мерки за преодоляване на причините и за отстраняване на възникналите аварии, в съответствие с чл. 18 и чл. 19, ал. 1 от Общите условия за продажба на топлинна енергия от „Топлофикация – Перник“ АД на потребители в гр. Перник ;
– Доказателства за информиране на клиентите за аварията, съгласно чл. 19, ал. 3 от Общите условия за продажба на топлинна енергия от „Топлофикация – Перник“ АД на потребители в гр. Перник ;
– Мерки за компенсиране на клиентите на дружеството, в случай, че топлоснабдяването не е възстановено, или качеството е било влошено за срок по-дълъг от 48 часа, съгласно чл. 38, ал. 1 от Общите условия.
След получаване на исканата информация от „Топлофикация – Перник“ АД, в съответствие със своите законови правомощия, Комисията ще прецени по-нататъшните си действия.