15 000 нахлуха при Христо Стоичков, положениете е извънредно

Христо Стоичков

Една от рядките появи на Христо Стоичков национален ефир доведе до извънредна ситуация. Причината са над 15 000 опита за влизане в неговия сайт по време на гостуването му при Димитър Рачков в „Забраненото шоу“.

Официалният сайт на Христо Стоичков – 8hristo.com, е блокирал на няколко пъти заради убийствен трафик в неделя вечерта. Камата довери за новата си колекция H8S и думите му провокираха над 15 хиляди влизания в секунда, които са довели до блокаж на онлайн магазина на няколко пъти, пише „Труд“. По официални резултати шоуто по NOVA е достигнало убийствения показател – дял 40 на частта със Стоичков. Това означава, че почти всеки втори пред телевизора в дадения времеви пояс е гледал гостуването на Кавалера на „Златната топка“.

Сценаристите на шоуто излязоха с чест от „гафа с тиретата и ЦСКА“ от предишно предаване, като дадоха свободна изява на Стоичков за оригинална лекция по темата.

Голмайсторът на Мондиал’ 94 дари Рачков с фланелка от мача, в който единствено игра с №4 при „червените“. През есента на 1989-а Камата вкара 4 гола във вечното дерби срещу „Левски“ и следващата пролет демонстративно излезе с четворката на гърба си. На трофейната фланелка отпред бяха добавени само минутите и тире срещу голмайстора Стоичков, реализирал попаденията за по-малко от половин час.

„15 000 влизания в 8hristo.com на секунда! Не е зле, нали? Благодаря ви, приятели! И извинявайте, че на моменти имахме технически проблем! Благодаря на огромния шоумен Димитър Рачков за страхотното изживяване! И дано всички са научили къде се слагат тирета!“, написа Стоичков в официалната си страница във „Фейсбук“ „H8S Hristo Stoitchkov“.

В края на програмата Рачков също изненада Стоичков. На сцената излязоха дъщерите му Михаела и Христина, водещи за ръка внучката му Миа. „Няма „Златна обувка“, няма „Златна топка“ – тя е на първо място!“, почти се просълзи Камата и прегърна най-малката си принцеса.


За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ