Какво се случва с гладната стачка в „Български пощи“?

Писма поща

Прекратява се гладната стачка в „Български пощи“ ЕАД. Ръководството на „Български пощи“ ЕАД и синдикат „Защита“, съвместно с омбудсмана Мая Манолова постигнаха съгласие за прекратяване на гладната стачка в дружеството, предаде БГНЕС.

Така Златка Младенова, която е служител в Българския разменно-сортировъчен център (БРСЦ) на „Български пощи”, прекрати гладната си стачка, която продължи 12 дни.

На срещата ръководството на дружеството пое ангажимент да дава ваучерите и да изплаща допълнителното възнаграждение за трудов стаж и професионален опит в договорените размери, а Манолова стана медиатор между страните и се договорихапри възникване на проблеми да водят конструктивен диалог.

Мая Манолова се ангажира да предложи на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията промяна на срока за изплащане на компенсации за нетните разходи, които произтичат от задължения на „Български пощи“ за предоставяне на универсалната пощенска услуга от 1 януари 2020 г. на 1 януари 2019 г. Предложеният от омбудсмана текст е към проекта на ЗИД за пощенските услуги, качен за обществено обсъждане на сайта на ресорното министерство. Освен това, с цел подобряване финансовото състояние на компанията, Манолова ще препоръча на всички държавни институции да ползват услугите на „Български пощи“ ЕАД.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ