КОШМАР! „Арена Армеец“ вече е просто „залата на 4-ти километър“. Слаб 2 за предишното управление

арена армеец

Най-голямата многофункционарна спортна зала в България вече не носи името „Арена Армеец“, с което беше позната от откриването си преди 11 години. След прекратяване по взаимно съгласие на договора от предишното ръководство на „Национална спортна база“ ЕАД, Застрахователно и акционерно дружество „Армеец“ преустановява генералното си спонсорство.

Занапред съоръжението ще носи името „Арена София“, като се търси спонсор и ново име.

„НСБ ЕАД благодари на ЗАД „Армеец“ за успешното и коректно партньорство през изминалите 11 години. Сега усилията на ръководството на НСБ ЕАД са насочени към преговори за нов генерален спонсор и запазване на водещата позиция на „Арена София“ като домакин на спортни и развлекателни мероприятия на световно ниво“, заяви изпълнителният директор на НСБ ЕАД Светослав Русинов.

От НСБ ЕАД съобщиха, че започват активни разговори с потенциални бъдещи партньори, като ръководството ще се обърне към водещи компании в България. Преди сключването на нов договор за генерално спонсорство на „Арена София“ ще бъде проведена съответната процедура за най-добрата оферта.

Според неофициална информация, договорът със ЗАД „Армеец“ е бил на стойност 1 млн. лв. годишно. Не е ясно как без тази сума ще бъдат покривани значителните разходи по оперирането на съоръжението.

Преди няколко дни бившият директор на залата Борислав Велков публикува пост във Фейсбук, с който хвърля вината за ситуацията върху бившия спортен министър от кабинета „Петков“ Радостин Василев.

Ето какво точно написа Велков в профила си във Фейсбук:

„Време за ИЗБОРИ и за вече бившата „Арена Армеец София“. От днес тя просто e залата на кръговото на „4-ти километър“. Единадесет години след откриването на залата и провеждането на конкурс за наименование и генерален спонсор, който направихме с огромно желание да градим стандарти и история в спортния маркетинг, залата е безименна, дори е станала безлична.

Всеки, работил и ползвал „Армеец“, знае, че заедно с Иван Драндийски и редица колеги за няколко години начертахме нови стандарти и практики в управлението и развитието на зали. Обиколихме света, за да практикуваме и да се учим. Вложихме желание, воля и търпение.

Да, все още има това-онова, което и днес се прилага, но като цяло картинката е тъжна, безперспективна за спорта, културата и преживяването на публиките. Много забележки могат да се отправят към дейността на НСБ през годините, но последното ръководство показа тежко непознаване на материята, която е много специфична и не е за всеки на ръководител. Да не подготвиш о’време нов генерален спонсор за представителната зала на София и България е „слаб 2“ в управлението и маркетинга.

Този конкурс трябваше да бъде обявен поне преди 6 месеца, чрез което да се извлекат всички възможни имиджови ползи за залата и столицата. Вместо това НСБ има „модерен софтуерен продукт“. Когато разгледаш ГФО-тата на дружествата в състава на НСБ, виждаш, че идейно, концептуално, управленски и финансово са останали далеч, далеч в миналото. Не софт, а ХАРДуера трябва да се подмени спешно в тази структура.

Да се върнем на темата! От утре събитията в залата ще се провеждат в… „залата на 4-ти километър“, а докато се намери нов генерален спонсор, може да се именува „Арена Руди“. Срещу 1 млн. на година обаче…“



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ