Гърневски посече Нинова: Продаде националната сигурност, сега залъгва хората с някаква визия!

спас гърневски

По-рано през седмицата темата за предстоящата концесия на летище София отново скара депутатите. От БСП останаха крайно недоволни, след като в сряда прокуратурата отряза хората на Корнелия Нинова за концесията на летище София и прекрати преписката. В четвъртък пък въпросът влезе и в Народното събрание и нажежи страстите в пленарна зала. От БСП определиха концесията за пореден път като „национално предателство и заплаха за националната сигурност“.

„Позицията на БСП за летище София е национално предателство“, изобличи червените атаки депутатът от ГЕРБ Спас Гърневски.

„Когато говорим за национално предателство и национална сигурност, за което се хванаха от БСП припомням, че когато започна раздържавяването имаше три форми. Първата беше приватизацията, която всички я нарекохме безусловно криминална, втората беше публично-частното партньорство, което пък е продължение на криминалната приватизация. Тук ще дам пример с Пловдив – разграбването на панаира започна с такова партньорство и накрая общината загуби имоти за 200 млн. лв., а държавата загуби панаира за не по-малко от 800 млн. лв. сметка на олигарха Георги Гергов“, каза още по темата специално пред ПИК Гърневски. „До момента нито общината, нито държавата са получили и 5 лв. дивидент“, изтъкна той.

„Единственото правилно участие на държавата с частни субекти остава концесията. Всъщност това, което е предвидено като концесия за летище София, е най-добрата форма за управление на едно стратегическо дружество за запазване на държавна и общинска собственост“, продължи Гърневски.

„Концесията означава, че цялата собственост на летището е публично-държавна собственост и не е в капитала на търговското дружество. В този смисъл държавата никога не може да загуби и милиметър от своята собственост. На концесия се отдава наземната дейност – обслужване, почистване – а концесионерът печели от летищните такси“, обясни народният представител.

„Техният най-голям удар е, че България се лишава от национална сигурност. Първо – пистата, полусата, тя е безусловна държавна собственост. Второ – там имаме „Гранична полиция“, имаме митническата служба, паспортните служби – това е под пълния контрол на държавата. Службата РВД е свързана с европейските служби и е изцяло под държавно управление“, изобличи безпочвените атаки на червените по концесията Спас Гърневски.

„Летището и сега печели чисто между 10 и 11 млн. лв. В концесията е предвидено, че държавата взима веднага 800 млн. лв. еднократна такса. След това е предвидено, че годишната концесионна такса ще бъде не по-малко от 15 млн. лв. или 10% от пътникооборота. И понеже концесионерът има интерес да вдига пътникооборота, по-големият процент ще е за държавата. Директната печалба за 35 години може да достигне до над 1 млрд. лв. отделно от първоначалната такса“, допълни бившият директор на летище Пловдив. „Отделно концесионерът трябва вложи няколко милиарда за нова писта и нови терминали – пътнически или карго, ако пътникооборота надмине 10 млн. пътници на година“, уточни той.

„Г-жа Нинова каза, че в Европа няма летища на концесии. Това е лъжа. 70% от развитите западни и световни летища са чрез концесия. Турция построи край Истанбул летище, в което участват пет консорциума на концесия. Ако ние не развием българското летище, след няколко години ще го маргинализираме и половината държава и хората от и за България, ще предпочетат да лети и каца в Истанбул“, изобличи поредната лъжа на Корнения Нинова той.

„Питам Корнелия Нинова директно – не беше ли национална сигурност морският транспорт? Не беше ли национална сигурност речният транспорт? Те бяха приватизирани по тяхно време с унизителни за България условия! Не беше ли национално предателство „Булгартабак“? Кой подписа тази приватизация? Това не е национално предателство срещу българските турци, които 30 г. подкрепят безрезервно техните партньори ДПС? Това не е ли национална сигурност?“, отправи накрая своите въпроси към червената лидерка Спас Гърневски.

„А „Техноимпекс“? То не беше ли елемент на българската комунистическа държава, когато се създаваха външно-търговските дружества, за да обслужват уж националната сигурност на България? По времето на СДС тя става шеф на едно много важно дружество. СДС ѝ повериха външно-търговско дружество, което да пази националната сигурност на България. Тя вместо да развие, за разлика от нейния предшественик Спас Панчев, който разви дружеството до големи печалби, заставайки начело, тя защо не продължи да го развива, а реши с него да обезпечи собствената си и семейна сигурност, като го приватизира. Значи тя пред националните интереси и сигурност слага собствените си интереси“, продължи народният представител.

„Няма как хора като Корнелия Нинова, които са доказали, че не могат да бранят националната сигурност като я приватизират, в момента да излизат и да говорят, че с нова визия на България, ще мислят за българите, чиято сигурност са отнели. Като имам предвид всичките престъпления, с които е белязана криминалната приватизация и ограбването на българския народ от комунистическата номенклатура и подопечната ѝ ДС, съм убеден, че крокодилските сълзи на г-жа Нинова по концесията на летище София имат една цел – да ознаменувате евентуалното си идване на власт чрез новата визия с поредната грандиозна кражба от народа – националното летище София. Длъжен съм да ви приземя: играта съврши“, завърши Гърневски.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ