Край на експеримента! Купувахме талони като балъци, накрая – 80 процента загуба! ЧНГ на Васил Божков

11

Приключи първият социален експеримент на 7DniBulgaria.bg, който отвори очите на много хора, мечтаещи за богатство, търкайки талончента.

За първи път медия показа нагледно какви финансови загуби ще претърпи всеки, пристрастил се към талоните.

В 25-те дни до Коледа купувахме всеки ден по два талона от емисията „Коледен календар“ на Лотария България. Те бяха рекламирани като натъпкани с 56 милиона лева! Оставено бе място дори да ги подаряваме како коледен дар на надеждата!

БАЛАНСЪТ НИ СЛЕД ЕКСПЕРИМЕНТА:

50 закупени талона

42 непечеливши

8 печеливши

Загубени пари: 150 лева

Спечелени пари: 30 лева

Резултатите ни дотук рязко не кореспондират на бодряшката реклама на гърба на билета, че шанса за печалба е 1 към 2,58.

Нашата загуба е в размер на 80 процента от инвестицията!

Не е трудно да се предположи, че при такива проценти на загуба на играчите, само от тази емисия билети, ако са продадени всичките, организаторът на Лотарията – Васил Божков, ще спечели десетки милиони левове!

Получихме много сигнали да направим същия експеримент и с далеч по-популярните игри на НАЦИОНАЛНА ЛОТАРИЯ. Както е известно в нея почти през седмица някй печели милион, ако се вярва на тв-рекламите.

7DniBulgaria.bg реши да продължи експеримента, като го направи целогодишен. Всеки отделен месец ще го посвещаваме на определена игра, за да видим какъв ще е късмета ни. Пък вие сами си направете изводите струва ли си това търкане на билетчета.


Leave a Reply

Your email address will not be published.


За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ