Случайно? Дадоха четвърт милиард за пътища на двете фирми, дето спонсорират бойковия Левски

левски

“Щрабаг” и “ГБС-Инфраструктурно строителство” ще строят магистралата от софийския околовръстен път до Калотина. Те са определени за победители в поръчки за два лота.

“Щрабаг” са класирани на първо място за участъка от Калотина до софийския околовръстен път. Цената е 137,491 млн. лв. без ДДС.

На второ място е обединение “Хидро-Водстрой” , в което са “Хидрострой” и “Водстрой 98” (с цена 139,630 млн. лв.). Трети са обединение “Калотина – София“, в което са “Джи Пи Груп”, “Контратас Иглесиас” и “Трансконсулт-22” (с оферта от 140,147 млн лв.).
Четвърти са “ГБС -Инфраструктурно стройтелство”, които са оферирали проектиране и строителство за 141,502 млн. лв.

Отстранени от търга са 9 компании, тъй като офертите им не отговаряли на изискванията. След тях са други големи пътни компании, има и чуждестранни.

Участъкът от Калотина до Храбърско ще бъде построен от “ГБС – Инфраструктурно строителство”, които са кларани първи. Те са предложили цена от 97,8 млн. лв без ДДС.

На второ място е обединение “Геопът Запад”, в което са “Геострой” и “Пътстрой-92”. Ценовата им оферта е за 113,823 млн. без ДДС.

Участъкът от Калотина до пътен възел “Храбърско” е дълъг 16,9 км.

При тази поръчка отстранените фирми и обединения са 10, като мотивите са, че компаниите са предоставили оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката.

Решенията и за двете процедури са подписани от новия шеф на пътната агенция Светослав Глосов.
“Щрабаг” и ГБС ще строят магистралата до Калотина. 32,4 км ще струват общо 235,29 млн. лв. без ДДС.

Интересното е, че двете фирми директно и нетолкова наляха милиони в минаващия за близък до Бойко Борисов Левски. „Щрабаг“ е официален спонсор, а ГБС направи без пари новия сектор в „Подуяне“.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ