Особено гнусен опит на „Маркет Линкс“ в bTV да докара изборите в Пловдив до балотаж

1

33% от избиралите в Пловдив са твърдо решили да гласуват. Според изследването електоралните нагласи сред заявилите, че ще гласуват показват, че пловдивчани ще изберат кмет на втори тур.

Това показват данните на експресно регионално проучване на „Маркет ЛИНКС“, проведено сред 402 имащи право на глас в община Пловдив, по поръчка на bTV в периода 3-8 октомври и по методите на пряко-лично интервю и онлайн анкета.

Номинацията на ГЕРБ Костадин Димитров е първи с подкрепата на 35% от гласуващите. Ивайло Старибратов от ПП-ДБ е втори с подкрепата на 29%, показват данните на „Маркет ЛИНКС“.

Ангел Георгиев от „Възраждане“ събира 13% подкрепа от заявилите, че ще гласуват. На четвърта позиция е Костадин Палазов от БСП с 5% подкрепа.

Със същия резултат е и Славчо Атанасов от местната коалиция „Съединени за Пловдив“ – 5%.

„Резултатът на първите двама е близък. Дори е трудно да се каже дали резултатът няма да бъде обърнат по време на кампанията. Очертава се балотаж между двамата кандидати на двете най-големи политически сили. За третото и четвъртото място също може да има обрати“, коментира в „Тази сутрин“ социологът от „Маркет ЛИНКС“ Добромир Живков.

От тази агенция не за първи път се опитват да влияят на изборите в даден град чрез фалшиви проучвания и некомпетентен език. На предишните местни избори „Марект Линкс“ се опитваше да докара кандидата на БСП до балотаж във Велико Търново и „проучванията“ на агенцията показваха, че такова със сигурност ще има. Ами нямаше! Даниел Панов стана за трети път кмет с 66% от гласовете.

Така, че нищо чудно това да се повтори и в Пловдив, където Костадин Димитров е с огромна популярност.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ