Цветанов явно не разбира, че е пътник – вижте какви огромни пари е дал за 10 дни кампания

Цветан Цветанов

Кампанията за парламентарните избори започна официално на 5-ти март. Десет дни след началото ѝ партиите и коалициите са подписали договори за реклама на обща стойност от 2 193 858 лв. (без ДДС). Това показват данните на Института за развитие на публичната среда.

За място в Народното събрание се борят 22 партии, 8 коалиции и един инициативен комитет в избирателен район Благоевград.

Морската коалиция между ВОЛЯ и НФСБ е вложила най-много средства в медийно отразяване – 694 194 лв. Основната част от тях (близо 80%) е разпределена за големите телевизии в страната Нова ТВ, БТВ и БНТ.

На второ място по направени разходи са ГЕРБ-СДС със 375 184 лв. Интересно е, че за да достигнат до потенциалните си гласоподаватели, от коалицията очевидно залагат на печатни и онлайн медии, за сметка на електронните.

Бившият ръководител на предизборния щаб в ГЕРБ – Цветан Цветанов, който вече е начело на Републиканци за България, също инвестира сериозно в кампанията досега. Неговата партия е трета с направени разходи в размер на 339 932 лв., като над 60% от тях са за договори с Нова ТВ и БТВ.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ