СКАНДАЛ: След пощите, Дедо Еконтий бастиса и теснолинейката! Отменят влакове, бавят документи

payimage-513443

След като бастиса 143-годишните „Български пощи“, собственикът на частната поща „Еконт“ Николай Събев, който срещу 300 бона финансова кеш инжекция в проекта на Харвардските аферисти Кирчо и Кокорчо стана министър на транспорта, е на път да затрие и единствената теснолинейка в България, предава ПИК.

Малката 125-километрова теснопътна линия, която минава през три планини – Родопите, Рила и Пирин, и която е основен и единствен транспорт на хората в района, повече от година страда от хронична липса на здрави локомотиви. Това води до отмяна на влакове, а все пак тези, които се движат, са обслужвани от автобуси, алармират от сдружението „Родопската теснолинейка“.

Така от понеделник, 6 юни, до края на месеца напълно отменени са влак 16221 Септември Аврамово и 16222 Аврамово-Септември. По част от маршрута на влаковете ще пътува микробус.

До чудодейната поява на здрави локомотиви влаковете 16230 и 16231, които обслужват участъка Добринище-Разлог-Добринище, и се използват от работещите в курорта Банско, ще се движат с автобуси.

Заради обвръзките на подвижен състав теснолинейката е изправена пред угрозата за неопределено време да остане без нито един движещ се влак. И така от железопътна, тя да се превърне в автобусна.

Скандалът гърми със страшна сила, защото в депо Септември се намира току-що модернизираният Локомотив 77 002. Модернизацията му беше изпълнена в частен жп завод в Русе.

„Във връзка със зачестилия драстично брой отменени влакове по теснолинейката през последните дни поради липса на достатъчно технически изправни локомотиви, напомняме, че изцяло модернизираният локомотив на снимката стои в депото, напълно готов за движение, но със забавени документ от Изпълнителна агенция „Железопътна администрация“ към Министерство на транспорта, което не позволява на БДЖ да го използва!“, съобщиха от „Родопската теснолинейка“.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ