Пловдивчанка се вбеси до краен предел: Служителки в паспортната служба се държат като животни!

паспортна служба

Пловдивчанка се вбеси до краен предел, след като й се наложи да ползва услугите на паспортната служба на ул. „Волга“ в града под тепетата. Повод за недоволството й е отношението на две от служителите както към нея и съпруга й, така и към всички останали граждани. Красимира посетила сектора, залепен до Второ районно към 10 часа на 29 юни.

„Отидохме с мъжа ми да подадем документи за подновяване на паспортите си и получихме вх. номера 623/4525 и 623/4526. Поведението на двете жени беше меко казано безочливо. Разговарят с клиентите, карайки се с тях. С всеки един! Не пропускат! Имат очакване отсрещната страна да е наясно с всички процедури и административни детайли на тяхната работа, без да поясняват абсолютно нищо, не отговарят на зададени въпроси, “въртят очи“, демонстрирайки абсолютното си нежелание да работят това, за което са наети. Говорят на “ти“, използват ехидни и непочтителни думи, имат усещането, че са несменяеми и всички хора, чакащи на опашка за документи, са длъжни да се погрижат за техния работен комфорт. Търсят пререкание с всеки и не пропускат човек, с когото да се скарат, или поне да го накарат да съжали, че се налага да работи с Вашата институция“, възмущава се Красимира в сигнал до Марица.

По думите й жената, която прави снимките, се скарала на мъжа ѝ за мястото, на което си е оставил попълнените документи. След това казала, че няма да го снима и пуснала жената, която чакала да се снима преди него “за наказание“. “Всички бързат, ти ще изчакаш сега, аааамаха“, бяха думите ѝ, описва пловдивчанката.

Другата жена, чието място е по-близо до вратата, се скара с колежката си пред нас, по някакви техни си въпроси и след това пренесе гнева си в разговора с нас. За общото време от 20 минути престой при тези две жени ни беше крещяно през цялото време, не получихме адекватно обслужване, нито отговори на въпросите си. Вместо добър ден, ни навикаха, че питаме за бланка, която да попълним и като цяло разбрахме, че тези жени имат спешна нужда от обучение по сериозно много направления. Днес, 26.07.2022, около 10,00 часа отидох отново, за да получа новите паспорти. Заедно с мен вътре беше и едно четиричленно семейство – родители с бебе момиче и момче на около 5 г. Искаха да подадат документи за издаване на паспорти за двете деца и жената. Преминаха през същия фарс, който Ви описах по-горе, а едната Ви служителка (жената, чието място е по-близо до вратата), не се смути дори от плача на бебето, за да се скара с родителите, че нещо не са написали на правилното място“, разказа още Красимира.

Тя пояснява, че два пъти е отправила забележки към служителките, но след днешното фиаско си дала сметка, че ще трябва да им се обърне по-сериозно внимание.

„Може би не искат да работят това, може би не искат да са там, може да имат лични проблеми, или психически разстройства, каквото и да е, това не би следвало да е проблем на клиентите и всички, които са излезли от работа, за да дойдат да си изкарат документи. Работата с Вашите подопечни е истинско мъчение и горещо се надявам, че ще погледнете по-сериозно на този въпрос. Очаквам входящ номер и последващо градивно развитие, а не просто стандартна бланка, която се изпраща в законоустановен срок за отбиване на номера“, пише Красимира в жалба до началника на Второ районно в Пловдив гл. инсп. Георги Машонов.

„Предложението ми е, да си направите труда да поискате обратна връзка от хората, които са ползвали услугите на Вашите служители, за да разберете, че недоволните не са един и двама, а по-скоро минават 90%“, завършва тя.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ