,,Черният чувал е един и същ за красиви и грозни“: Диана Русинова за шофирането на Мис Силикон

русинова

„Това не е първият случай, в който тя шофира и заснема клипове, разговаря с аудиторията си, което е опасно. При това момиче действително е рецидив. Това е опасен маниер на поведение. Градските автомобили не са подготвени за това да се удариш с 200 км/ч и да ти няма нищо. Автомобилът от клипа не е такъв, който би издържал по нашите пътища.

Много млади хора се подвеждат и смятат, че щом тя може, значи всички други могат, а не може. Опасно е не само за нея, а за всички останали на пътя , това коментира Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики по повод опасното шофиране на Мис Силикон Катрин Йорданова.

Йорданова публикува видео в инстаграм профила си, в което шофира с близо 260 км/ч по магистрала Тракия. На кадрите се вижда, че тя подминава два ограничителни знака за скорост и предупреждения от навигацията, че по пътя следва участък с ремонт.

Катрин е носителка на титлата Мис Силикон за 2022 г. и не за първи първи път шофира безразсъдно. В профила ѝ в социалните мрежи има поне пет видеа, в които младата дама снима и кара с висока скорост.

„При някои хора, ако лентата им е 4-метрова, когато вдигнат 260 км/ч се смалява и става по-тясно. При всеки е различно. Не препоръчвам на никой да кара с толкова, пътят не е писта. Много е опасно. Като състезател имам удар с 200 км/ч, знам какво е и не го препоръчвам на никого“, обяснява автомобилният състезател Иван Влъчков пред bTV.

,,Няма особено голямо значение колко хубава или скъпа е колата ти, защото при 260 км/ч много неща могат да се объркат необратимо, особено когато държиш волана с една ръка, а с другата снимаш собствената си глупост. Ще припомня, че независимо дали си Мис Свят или Мис Силикон, черният чувал, в който ще те приберат е един и същ и за бедни и за богати и за красиви и за грозни“, пише по-късно Диана Русинова във Фейсбук профила си.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ