Кралев: Най-некадърният министър потроши 9 млн. без ефект – на принципа „Който слушка – папка”

434147401_10162436646589796_6169735370870064506_n

Най-некадърният министър в правителството на неможачите – Зарица Динкова, потроши милиони за реклама на туризма ни без всякакъв ефект. Просто защото вече четвърта година страната ни няма нов клип и обновяване на бранда. Парите са разпределени на принципа “Който слушка – папка”. След като нямаш актуален клип, няма смисъл да рекламираш в телевизиите – това дори студентите първи курс по маркетинг го знаят.

Въпреки това, от българските медии най-много средства са предоставени на трите национални телевизии, които изцяло са контролирани от редактори свързани с “Промяната”. Бюджетът за Нова телевизия е 1.26 млн. лв. с ДДС. Толкова са предвидени още за БТВ и за БНТ. „Дарик радио“, неизвестно защо , получава 184 000 лв. с ДДС.

Какво мисли браншът за това, пише в TravelNews: “Министърът на туризма в оставка Зарица Динкова е похарчила над 7.7 млн. лв. без ДДС или 9.2 млн. лв. с ДДС през последните 9 месеца за реклама на страната в български и чужди електронни медии, като договорите са сключени на пряко договаряне. Това става ясно от справка по Закона за достъп до обществена информация, поискана от TravelNews. Подходът и изборът на медии отново остава скрит, както при всички министри на туризма до момента. Рекламата на България не се обсъжда предварително с бранша и на кои пазари има необходимост от нея. Освен това страната ни няма нови клипове и послания от 4 години насам, които да провокират в новата реалност. Последните бяха създадени по време на Ковид пандемията при бившия вицепремиер и министър на туризма Марияна Николова.”

От Фейсбук профила на депутата от ГЕРБ/СДС Красен Кралев



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ