Омбудсманът: „Топлофикация – Велико Търново“ да опрости сметките за дните без парно
Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до ръководството на „Топлофикация – Велико Търново“ с настояване гражданите, останали без парно в дните през декември 2019 г., да не плащат за услуга, която реално не им е била предоставена.
Това съобщиха от пресцентъра на Омбудсмана на България. Повод за писмото на доц. Ковачева са жалби на граждани от ВеликоТърново до омбудсмана, в които сигнализират за продължилите повече от десет дни аварии във ВеликоТърново по топлопреносната мрежа на „Топлофикация-Велико Търново“ АД.
Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до ръководството на „Топлофикация – Велико Търново“ с настояване гражданите, останали без парно в дните през декември 2019 г., да не плащат за услуга, която реално не им е била предоставена.
Това съобщиха от пресцентъра на Омбудсмана на България. Повод за писмото на доц. Ковачева са жалби на граждани от ВеликоТърново до омбудсмана, в които сигнализират за продължилите повече от десет дни аварии във ВеликоТърново по топлопреносната мрежа на „Топлофикация-Велико Търново“ АД.
Доц. Ковачева е категорична, че възмущението на гражданите е основателно, тъй като няма яснота кога се очаква да бъде отстранена аварията, оставила последните дни цели квартали без парно.