Рачков удари Лили Иванова

Димитър Рачков

Димитър Рачков е ударил Лили Иванова в земята със завишените цени на билетите за моноспектакъла си „Забраненото шоу на Рачков“, който ще играе за пръв път на голямата сцена в НДК този април. Справка на „Ретро“ показва, че най-скъпите пропуски за мероприятието се търгуват на цени от 100 и 80 лева. В билетната мрежа могат да бъдат открити и малко по-евтини варианти – по 60, 50 и 40 лева за бройка.

За сравнение, самата Лили Иванова, която от години поддържа най-високи цени на билетите за концертните си изяви в българския шоубизнес, разпродаде трите си поредни концерта в зала 1 на НДК през изминалата 2018 г. на двойно по-ниски цени. Въпреки че за сценичния маратон на примата пропуските се харчеха като топъл хляб и само най-упоритите успяха да се уредят с места, дори на черно билетите не стигнаха сумите, на които Рачков се е оценил.

Говори се, че колеги на комика от артгилдията били крайно възмутени от алчността му. „Ние играем срещу билети от 7-8 лева, а той иска 80 на глава за час и половина халтура. Що за наглост?!“, вайкат се колеги на актьора.

Те не предричали особен интерес и успех на премиерата на моноспектакъла му в НДК, защото го намирали за откровено плосък и изтъркан. „Какво е това безумие?! Пренася до болка познатите скечове от телевизията на сцената. Че на всичкото отгоре кани и разни чалгаджии като Азис да му пригласят“, коментират хора от бранша.

Самият Рачков приемал моноспектакъла си като бизнес проект, с който щял да закърпи бюджета си, докато станело ясно каква е съдбата на „Господари на ефира“. Припомняме, че шоуто изпадна от програмата на Нова телевизия, а всички от екипа бяха принудително изпратени в неплатен отпуск. Рачков обаче излязъл най-хитър и добре си опекъл нещата във финансов план, така че да има частни участия и минитурне със „забраненото си шоу“.

Проста справка показва, че само от двучасовата си изява в зала 1 на НДК Митко ще успее да вкара почти 50 бона в сметката си. Отделно от това щял да вземе и пари от спонсорите, които застанали зад проекта, както и от всички желаещи да го използват за водещ на купони, сватби, фирмени партита и кръщенета. От всяко от тях „господарят на ефира“ прибирал средно между 5 и 6 хилядарки чисти пари, защото не се отчитал на никого, както процедират колегите му от Шоуто на Слави.


За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ