„Фейсбук“ разкрива: Киро и Асен похарчиха 4 пъти повече пари от ГЕРБ пак да лъжат хората

7 Dni Bulgaria10.09.2022
кирил петков асен василев

От началото на кампанията ПП води класацията за изхарчени най-много средства за реклама и прикриване на престъпления в социалните мрежи. Само за седмица Кирил Петков и Асен Василев са отделили над 18 000 лева, за да се промотират. Това показва проучване на Михаил Мишев, цитирано от „Труд“.

От него става ясно също, че ГЕРБ са дали 4800 лева за реклама, като се концентрират по страниците на местните им структури.

 

Истинска изненада за момента се оказват от ДБ, които са свили многократно бюджета си за реклама във Фейсбук. През изминали кампании те бяха водещи с над 100 000 лева, като този път са се свили до едва 3000 лв.

Традиционно ДПС не разчита на социалните мрежи и не са платили нищо. Впечатление прави, че по същия начин процедират и от „Възраждане“. БСП също не залагат толкова на промотиране в социалните мрежи и са отделили едва 2000 лева.



За нас

7DniBulgaria.bg е най-новият сайт в портфолиото на 7 Dni Media Group.

Той обедини досега съществуващите регионални сайтове на групата, превръщайки се в национален такъв, за по-голямо улеснение на читателите.


КОНТАКТИ